حریم خصوصی و قوانین

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد. سلام صبح بخیر 1-در قسمت پاداش دهی بر اساس دعوت همکار با کد معرف گزینه بن خرید (مبلغ تخفیف مدت دار)اضافه گردد 2-پاداش دهی

 

 

 بر اساس دعوت فروشگاه با کد معرف دقیقا همان پاداش دهی بر اساس دعوت همکار با کد معرف است که تکراری می باشد که می تواند تغییر کند به پاداش دهی بر اساس دعوت مصرف کننده توسط همکاران یا بازاریابان 3-در قسمت پاداش دهی بخش کسر امتیاز بر اساس عدم ارسال محصول و ثبت تخلف (هر دو) در این قسمت برای همکار قابل اعمال نیست و صرفا برای تامین کنندگان محصول قابل استفاده می باشد اما آیا سیستمی برای اعطای امتیاز به تامین کنندگان محصول اختصاص یافته است که مجاز به کسر امتیاز باشد 4-در قسمت پاداش دهی بخش پاداش مقطعی نیاز به اصلاح دارد به گونه ای که مقاطع امتیازی مختلف قابلیت ثبت داشته باشد و بعد مبلغ پاداش مقطعی مشخص گردد که در این نسخه موجود نمی باشد 5-در قسمت پاداش بر اساس فاکتور اول میزان پاداش هم باید بصورت نقدی و یا درصدی از فاکتور قابلیت اعمال داشته باشد 6-در قسمت علاقمندیها نحوه عملکرد اصلا مشخص نیست که قرار هست چه اتفاقی بیفتد 7-در قسمت گفتگو تیکت های پشتیبانی تا زمانی که وارد صفحه تیکت نشویم هیچ پیام یا نوتیفیشنی از ارسال تیکت بر روی صفحه اصلی موجود نیست 8-صفحه مدیریت تیکت با تیکت پشتیبانی و تیکت ها کاملا مشابه می باشد کارکرد هیچکدام مشخص و تفکیک شده نیست